Service & support
Vi leverer professionel service i hele verden og med os ved din side, får du en troværdig servicepartner med stor faglig ekspertise og know-how, der altid er klar på at servicere og supportere
Overdragelse til drift
Idriftsætning af maskineri er en yderst kritisk del af et projekt, og her kan opstå mange faldgrupper. Woitech arbejder seriøst med risiko- og interessentstyring – og forsøger derved at være forberedt på alle tænkelig scenarier.
Woitech opstiller målbare funktionsbaserede krav i starten af et projekt. Disse krav kontrolleres for overholdelse igennem alle projektets faser: projekteringsfaserne, udførelsesfasen og driftsfasen. Derved sikrer vi kvalititen hele vejen gennem projektet og sørger for at nå de mål som skaber værdi ved slutbrugeren .
Support
Det er i Woitechs interesse at vores maskiner producerer og har maksimal oppe-tid. For at sikre hurtig behandling af maskinnedbrud, tilbyder vi at supportere vores produkter via. fjernsupport/remote. Det være sig på de simple produkter via. telefon og de mere komplekse produkter via. online remote forbindelse.
Hvis problemet ikke kan løses via fjernforbindelse vil en af vores teknikere være onsite hurtigst muligt.
Service
Løbende vedligehold er vigtigt for at sikre stabilitet og derved maksimere maskinens oppe-tid. Derfor tilbyder vi specifikke service aftaler og/eller servicering af udstyr efter behov. Løbende vedligehold skal laves efter producentens anvisninger og vi anbefaler derfor at lægge ansvaret over til os. Vi sørger for at det løbende vedligehold bliver overholdt efter alle foreskrifter og det er vores opgave at planlægge vedligehold og sørge for at dette bliver udført med korrekt tidsinterval. Alt service udført, bliver dokumenteret og fremsendt til kunden.
Vores robotter bliver serviceret af autoriseret virksomhed selvom I får udført service af Woitech.